Rozvoz jídel

Rozvoz obědů - objednávkový systém

Vzhledem k aktuální situaci jsme pro Vás připravili rozvoz obědů z naší tradiční české kuchyně až k Vám domů nebo do Vaší firmy. Nabízíme Vám kvalitní, vyvážené a zdravé dlouhodobé stravování s nejnižší cenou na lokálním trhu.

Pro jednoduché objednání můžete využít náš on-line rezervační systém, kde si vyberete a objednáte jídlo, které budete chtít přivézt. Platit můžete stravenkou, v hotovosti nebo bezkontaktní kartou. U stálých zákazníků můžeme domluvit i platbu za delší období.

Jídlo Vám přivezeme v polystyrenových menu boxech (jídlo určené k okamžité konzumaci) nebo v plastových zatavovacích miskách (jídlo šokově zchlazené se zárukou na 24hod). Chlazená jídla je nutné objednat minimálně den předem.

Vzhledem k velkému objemu naší činnosti a mnohaletým zkušenostem v oboru se můžete spolehnout na maximální bezpečnost dodaných jídel. Podléháme auditu HACCP, který klade vysoké nároky na dodržování veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů při přípravě jídla. V současné době jsme zpřísnili sanitační řád a dodržujeme veškerá opatření a doporučení hygieniků k zajištění bezpečnosti provozu.


Online objednávkový systém »

Aktuality

13.10.2020Vážení zákazníci, na základě rozhodnutí vlády je od středy 14.10.2020 opět výdej možný pouze "z okénka", tj. odnos jídla s sebou bez možnosti návštěvy naší provozovny. Vzhledem k tomu, že se nám mohou tvořit u "výdejního okénka" fronty, tak nabízíme možnost firemním zákazníkům a zaměstnancům objednávku tel./mailem/online a odběr již připraveného jídla vzadu u vchodu do kychyně. Odbaveni budete bez čekání! Prosíme, abyste při čekání u výdejního okénka dodržovali rozestupy

16.3.2020 Dle nařízení vlády je až do 6.8. vstup do provozovoven veřejného stravování z důvodu probíhající epidemie pro veřejnost zakázán. Výdej obědů tedy nyní probíhá pouze formou odnosu s sebou z "výdejního okénka" od 10:00 do 12:00.

12.03.2020Vážení zákazníci, vyhlášená opatření se prozatím naší provozovny netýkají a jídelna je i nadále otevřená pro veřejnost v běžné otevírací době.

01.12.2016 Provozovna od 1.12. v režimu EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.