Firmy

Vážená paní, vážený pane,

rádi bychom Vám touto formou nabídli naše služby v oblasti podnikového stravování. V gastronomii působíme již od roku 1990 a jsme nejdéle fungující stravovací zařízení v Písku a okolí. Máme zkušenosti s dlouhodobým stravováním zaměstnanců velkých i malých podniků při velmi nízkých nákladech.

Na základě poznatků získaných od našich stávajících obchodních partnerů víme, že zajištění kvalitního stravování přispívá k dobrému podnikovému klima a celkové spokojenosti zaměstnanců, což v důsledku vede i ke zvyšování produktivity práce. Spokojenost zaměstnanců v oblasti stravování je nutné dlouhodobě sledovat a činit kroky k neustálému zlepšování kvality poskytovaných služeb.

Jedním z hojně využívaných zdrojů zjišťování spokojenosti zaměstnanců jsou ankety/referenda. V případě Vašeho zájmu Vám dodáme materiály k provedení jednoduchého dotazníkového šetření o spokojenosti s kvalitou stravovacích služeb ve Vaší firmě. Výsledky Vám mohou sloužit jako cenný podklad pro budoucí rozhodování.

Chápeme, že hledání nebo případná změna dodavatele v oblasti podnikového stravování není pro žádnou firmu jednoduchá, ale přesto je nutné se touto problematikou aktivně zabývat. Naším cílem je udělat vše, pro usnadnění tohoto nelehkého kroku k zajištění kvalitních stravovacích služeb ve Vaší firmě.

Co Vám nabízíme:

  • kvalitní a vyvážené stravování zaměstnanců
  • denně výběr ze 3-4 druhů jídel, většinou typické české kuchyně
  • dlouhodobé zkušenosti, reference
  • zajištění rozvozu obědů
  • vysoká flexibilita při vykrývání nestandardních požadavků
  • aktuální jídelní lístek na internetu nebo mailem
  • pravidelné ankety o spokojenosti zaměstnanců se stravováním
  • nově zavádíme možnost objednávání obědů přes internet (týden – 24 hod. předem)



  • Obraťte se na nás, rádi Vám poskytneme bližší informace.


    S pozdravem a přáním pěkného dne!


    Ing. David Žák

Aktuality

03.07.2017Vážení zákazníci, rádi bychom Vás upozornili, že naše jídelna bude z důvodu dovolených 3.- 7. 7. uzavřena. Děkujeme za pochopení.

01.12.2016 Provozovna od 1.12. v režimu EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

27.6.2016Vážení zákazníci, rádi bychom Vás upozornili, že naše jídelna bude z důvodu dovolených 4.- 8. 7. uzavřena. Děkujeme za pochopení.

11.10.2012 Upozorňujeme zákazníky, že z důvodu odstávky elektrické energie bude 15.10. jídelna pro veřejnost uzavřena. Pro firemní zákazníky s odvozem obědů vaříme pouze omezený výběr jídel. Děkujeme za pochopení.

31.12.2008Děkujeme všem našim strávníkům za přízeň v roce 2008, přejeme příjemné prožití svátků a do budoucna pevné zdraví, hodně štěstí a spokojenosti.

5.12.2008 Podmínky AKCE pro nové firemní zákazníky naleznete zde: PODMÍNKY AKCE

20.2.2008Od 1.3. rozšíříme naši nabídku o několik druhů zeleninových talířů. ZELENINOVÉ TALÍŘE

1.11.2007Od 1.11. jsme z důvodu zvyšování cen vstupů navýšili cenu oběda na 50Kč.

6.9.2007Sputstili jsme nové internetové stránky.